Jak wykonać i czy wciąż warto drukować ulotki reklamowe?

Ciekawostki

Każdy w swoim życiu wielokrotnie napotkał na ulotki reklamowe wsadzane do skrzynek pocztowych, za samochodową wycieraczkę lub oferowane wprost do dłoni na ulicach polskich miast. Popularność tej reklamy mimo popularności innych form jak chociażby internet wciąż nie spada. Wystarczy spojrzeć na duże miasta, stolicę kraju Warszawę, aby móc przekonać się na własne oczy. Skąd tak duża popularność i czy jeszcze warto inwestować w tę formę reklamy? 

Ulotki od zamierzchłych czasów służyły w celach propagowania pewnych myśli, wyrażania sprzeciwu lub wdrażania propagandy wśród społecznych mas. Obecnie oferty drukarni są bardzo szerokie, a ulotki reklamowe znajdziemy niemal na każdym kroku. Wiele firm próbuje przekonać do siebie konsumentów i nie zrażają ich lądujące w koszach sterty reklamowych śmieci. Wynika to przede wszystkim z kosztu takiej papierowej reklamy, ulotki wydrukujemy praktycznie w każdym mieście. Natomiast tam, gdzie branża dopiero raczkuje, skorzystamy z internetowych drukarni. Atrakcyjna pod względem projektu graficznego ulotka i tak trafi do określonego klienta, nawet jeśli po drodze zostanie wyrzucona przez setki osób niezainteresowanych naszą ofertą. O co powinniśmy zadbać? Otóż projekt powinien być dopracowany i zauważalny. Musimy zawrzeć podstawowe informacje m.in. nazwę firmy, adres, logo, metody kontaktu oraz adres strony internetowej jeżeli takową posiadamy. Dobrym wyjściem w przypadku stacjonarnych firm jest nadrukowanie mini mapy, która pozwoli znaleźć docelowy punkt bez żadnego kłopotu.

Obecnie wykorzystuje się także ulotki nie tylko w celach reklamowych wśród klientów, ale też na pokazach branżowych i konferencjach. Warto wtedy zainwestować w lepszej jakości papier, ofoliowanie lub powłokę z bardziej wyrazistymi barwami. Ulotka służy też jako doskonały nośnik promocji w naszym sklepie, który wśród zwykłych oglądających przyciągnie do nas konsumentów zostawiających swoje pieniądze. Zobacz także: http://reklamyprzydrodze.pl/wiadomosci/pokaz/42,dlaczego-nieatrakcyjna-strona-internetowa-nie-dziala

Ciekawostki
Artykuł sponsorowany – praktyczny przykład jak go stworzyć.

Stworzenie dobrego artykułu sponsorowanego wcale nie musi być trudne jeżeli zastosujemy się do kilku prostych wskazówek. Redagowanie treści, kreatywność i odpowiedź na kilka podstawowych pytań wystarczy, aby napisać tekst na poziomie. Pierwszą sprawą jest zawsze zastanowienie się co chcemy napisać, błędem jest tu pisanie w ciemno bez żadnego przemyślenia i …

Ciekawostki
Dział marketingu IKEA to wzór dla innych.

Wystarczy tylko spojrzeć na ostatnią kampanię, która zdobywa rynek konsumentów dwóch produktów naraz. Otóż wystarczyły dwie fotografie połączone w jedną, aby kupić kubki smakowe wielbicieli czekolady oraz otworzyć portfele fanów mebli. Jak to możliwe? 

Ciekawostki
„Zapal czerwoną lampkę” – przykład kampanii marketingowej.

Co pewien czas do publicznej wiadomości trafiają zagadnienia podejmujące niezwykle ważną tematykę. Są to często akcje promujące walkę z rakiem, zostanie dawcą szpiku kostnego lub też niepisanie wiadomości SMS podczas prowadzenia samochodu. Niezwykle istotne jest w tym wypadku zdobycie zasięgu społecznego, który utrwali pewne pozytywne wzorce wśród ludzi. Kampanie mają …