Problemy z parkowaniem na warszawskich osiedlach

Ciekawostki

Problem jest znany nie od dziś i cały czas się pogłębia. Przybywa samochodów w o wiele większym tempie niż miejsc parkingowych. Można powiedzieć, że infrastruktura drogowa i parkingi nie nadążają za wzrostem zamożności Polaków. Chociaż w ostatnim czasie wzrosły koszty utrzymania samochodu – mowa tutaj o ubezpieczeniach OC.

Spółdzielnie mieszkaniowe i wspólnoty starają się radzić sobie z tym problemem poprzez montaż szlabanów automatycznych. Taki szlaban może być sterowany przy pomocy pilota lub karty magnetycznej i otwierać się tylko dla osób upoważnionych. Może być również powiązany z systemem kamer, które będą rozpoznawać numer rejestracyjny pojazdu i przekazywać sygnał do szlabanu parkingowego.

Szlabany parkingowe w Warszawie to już widok absolutnie powszedni. Istnieje wiele firm, które oferują usługę dostawy i montażu szlabanów wjazdowych na terenie miasta. A wybór konkretnych już urządzeń jest bardzo duży. Szlabany do pracy średnio-intensywnej i szlabany do pracy intensywnej – w samej budowie nie będą się różnić niczym szczególnym, a cały sekret ukryty jest w mechanizmach szlabanu automatycznego. Chyba największy wybór jest pokazany na stronie ze szlabanami Szlabany24.PL gdzie sprawdzimy ceny szlabanów hydraulicznych i elektromechanicznych, szlabanów firmy CAME, FAAC, Bennica i BFT.

To jednak nie jest rozwiązaniem problemu, a jedynie pozwala uporządkować pewne sprawy związane z parkowaniem pojazdów. Krótko mówiąc: daje szanse zaparkować osobom, które mają wykupione miejsce lub wjazd na parking.

Ciekawostki
Dział marketingu IKEA to wzór dla innych.

Wystarczy tylko spojrzeć na ostatnią kampanię, która zdobywa rynek konsumentów dwóch produktów naraz. Otóż wystarczyły dwie fotografie połączone w jedną, aby kupić kubki smakowe wielbicieli czekolady oraz otworzyć portfele fanów mebli. Jak to możliwe? 

Ciekawostki
„Zapal czerwoną lampkę” – przykład kampanii marketingowej.

Co pewien czas do publicznej wiadomości trafiają zagadnienia podejmujące niezwykle ważną tematykę. Są to często akcje promujące walkę z rakiem, zostanie dawcą szpiku kostnego lub też niepisanie wiadomości SMS podczas prowadzenia samochodu. Niezwykle istotne jest w tym wypadku zdobycie zasięgu społecznego, który utrwali pewne pozytywne wzorce wśród ludzi. Kampanie mają …

Ciekawostki
Produkty BIO, EKO. Zobacz jak reklama oszukuje ludzi!

Jest takie powiedzenie „Nie wszystko złoto, co się świeci”, podobnie jest w kwestii zdrowego odżywiania. Na rynku znajdują się setki produktów, które z pojęciem BIO oraz EKO mają niewiele wspólnego. Jest jednak pewien chwyt marketingowy, który dzięki odpowiedniemu oznaczeniu produktów sprawia, iż konsumenci wypełniają swoje koszyki właśnie tymi produktami. Jak …