Problemy z parkowaniem na warszawskich osiedlach

Ciekawostki

Problem jest znany nie od dziś i cały czas się pogłębia. Przybywa samochodów w o wiele większym tempie niż miejsc parkingowych. Można powiedzieć, że infrastruktura drogowa i parkingi nie nadążają za wzrostem zamożności Polaków. Chociaż w ostatnim czasie wzrosły koszty utrzymania samochodu – mowa tutaj o ubezpieczeniach OC.

Spółdzielnie mieszkaniowe i wspólnoty starają się radzić sobie z tym problemem poprzez montaż szlabanów automatycznych. Taki szlaban może być sterowany przy pomocy pilota lub karty magnetycznej i otwierać się tylko dla osób upoważnionych. Może być również powiązany z systemem kamer, które będą rozpoznawać numer rejestracyjny pojazdu i przekazywać sygnał do szlabanu parkingowego.

Szlabany parkingowe w Warszawie to już widok absolutnie powszedni. Istnieje wiele firm, które oferują usługę dostawy i montażu szlabanów wjazdowych na terenie miasta. A wybór konkretnych już urządzeń jest bardzo duży. Szlabany do pracy średnio-intensywnej i szlabany do pracy intensywnej – w samej budowie nie będą się różnić niczym szczególnym, a cały sekret ukryty jest w mechanizmach szlabanu automatycznego. Chyba największy wybór jest pokazany na stronie ze szlabanami Szlabany24.PL gdzie sprawdzimy ceny szlabanów hydraulicznych i elektromechanicznych, szlabanów firmy CAME, FAAC, Bennica i BFT.

To jednak nie jest rozwiązaniem problemu, a jedynie pozwala uporządkować pewne sprawy związane z parkowaniem pojazdów. Krótko mówiąc: daje szanse zaparkować osobom, które mają wykupione miejsce lub wjazd na parking.

Ciekawostki
Artykuł sponsorowany – praktyczny przykład jak go stworzyć.

Stworzenie dobrego artykułu sponsorowanego wcale nie musi być trudne jeżeli zastosujemy się do kilku prostych wskazówek. Redagowanie treści, kreatywność i odpowiedź na kilka podstawowych pytań wystarczy, aby napisać tekst na poziomie. Pierwszą sprawą jest zawsze zastanowienie się co chcemy napisać, błędem jest tu pisanie w ciemno bez żadnego przemyślenia i …

Ciekawostki
Jak wykonać i czy wciąż warto drukować ulotki reklamowe?

Każdy w swoim życiu wielokrotnie napotkał na ulotki reklamowe wsadzane do skrzynek pocztowych, za samochodową wycieraczkę lub oferowane wprost do dłoni na ulicach polskich miast. Popularność tej reklamy mimo popularności innych form jak chociażby internet wciąż nie spada. Wystarczy spojrzeć na duże miasta, stolicę kraju Warszawę, aby móc przekonać się …

Ciekawostki
Dział marketingu IKEA to wzór dla innych.

Wystarczy tylko spojrzeć na ostatnią kampanię, która zdobywa rynek konsumentów dwóch produktów naraz. Otóż wystarczyły dwie fotografie połączone w jedną, aby kupić kubki smakowe wielbicieli czekolady oraz otworzyć portfele fanów mebli. Jak to możliwe?