Strona może być ładna, ale czy musi?

Oko użytkownika cieszy zawsze ładna strona internetowa. Czy jednak ten wygląd jest w stanie przełożyć się na coś więcej? Czy on jest ważny, a jeżeli tak to dlaczego? Ładnie skomponowana grafika może pomóc, ale czy jest czynnikiem decydującym. Warto zobaczyć jak wyglądają strony różnych firm.

Jeżeli myślimy, że biznes nam nie idzie, bo nie mamy ładnej strony internetowej to jesteśmy w dużym błędzie. To nie wygląd ostatecznie decyduje o powodzeniu lub braku sukcesu. Każdy przypadek należy oceniać indywidualnie i być może istnieją branże, gdzie wygląd samej strony ma kolosalne znaczenie, ale nie mniej ważne będzie to jakie treści będą tam opublikowane, albo z jaką łatwością można się po danej stronie poruszać.

Aby to zrozumieć warto zobaczyć i przeanalizować jak wygląd np. strona www.allegro.pl albo inne podobne, popularne portale. Tu wcale nie ma ogromnej ilości bajeranckiej grafiki. Jest za to czytelność, dobra wyszukiwarka itp.

Zarządzanie firmą
Co dzieje się w budownictwie przemysłowym – prognozy na 2019 rok

Dla wielu ekspertów, którzy obserwują rynek budowlany, to co dzieje się w 2019 roku jest niepokojące. Czy możemy już mówić o kryzysie w branży budowlanej? Czy może sprawa dotyczy tylko budownictwa przemysłowego, a nie mieszkaniowego? Trudno jest to ocenić teraz. Nie wiadomo też czy rynek budownictwa mieszkaniowego, a dokładnie inwestycje …

Zarządzanie firmą
Znaczenie strony i wizytówki w Mapach Google

Użytkownicy internetu coraz częściej korzystają z internetu mobilnego w telefonie. Wzrasta też popularność tego typu informacji, które tą drogą są przekazywane. Rośnie więc znaczenie Google Maps, gdzie dodatkowo Lokalni Przewodnicy publikują przydatne informacje. 

Zarządzanie firmą
Dbanie o stałego klienta firmy to podstawa!

Jeden zadowolony klient wróci do nas wielokrotnie, jeden niezadowolony może być przyczyną nie tylko braku ponownego zakupu produktu lub usługi, ale złej opinii w swoim środowisku. Warto więc dbać o posiadanych klientów, którzy swoimi zakupami decydują o sile i istnieniu marki. Według danych ekspertów z zakresu marketingu, jeden stały klient …