Znaczenie strony i wizytówki w Mapach Google

Zarządzanie firmą

Użytkownicy internetu coraz częściej korzystają z internetu mobilnego w telefonie. Wzrasta też popularność tego typu informacji, które tą drogą są przekazywane. Rośnie więc znaczenie Google Maps, gdzie dodatkowo Lokalni Przewodnicy publikują przydatne informacje. 

Internet mobilny daje nam ogromne możliwości. Dziś już nie tylko poszukujemy tam lokalnych restauracji czy stacji paliw. Znajdujemy w ten sposób informacje o firmach z różnych branży – również firmy budowlane, usługowe, warsztaty samochodowe itp.

Firma Google umożliwia nie tylko założenie swojej wizytówki z mapie, ale również prostej strony informacyjnej np. https://tomczak-izolacje.business.site/ – taka strona daje możliwość zaprezentowania naszej oferty, umieszczenie galerii zdjęć, zaplanowania trasy dojazdu do siedziby itp.

Strona i sama wizytówka firmy w mapach daje możliwości ogromne. Przede wszystkim umożliwia dość szybką komunikację z klientem, co dziś jest bardzo ważne. Przez wizytówkę możemy prowadzić czat z klientami, możemy odpowiadać na ich opinie, a co najważniejsze, możemy zaprezentować wybrane promocje naszej firmy.

Zarządzanie firmą
Strona może być ładna, ale czy musi?

Oko użytkownika cieszy zawsze ładna strona internetowa. Czy jednak ten wygląd jest w stanie przełożyć się na coś więcej? Czy on jest ważny, a jeżeli tak to dlaczego? Ładnie skomponowana grafika może pomóc, ale czy jest czynnikiem decydującym. Warto zobaczyć jak wyglądają strony różnych firm.

Zarządzanie firmą
Co dzieje się w budownictwie przemysłowym – prognozy na 2019 rok

Dla wielu ekspertów, którzy obserwują rynek budowlany, to co dzieje się w 2019 roku jest niepokojące. Czy możemy już mówić o kryzysie w branży budowlanej? Czy może sprawa dotyczy tylko budownictwa przemysłowego, a nie mieszkaniowego? Trudno jest to ocenić teraz. Nie wiadomo też czy rynek budownictwa mieszkaniowego, a dokładnie inwestycje …

Zarządzanie firmą
Dbanie o stałego klienta firmy to podstawa!

Jeden zadowolony klient wróci do nas wielokrotnie, jeden niezadowolony może być przyczyną nie tylko braku ponownego zakupu produktu lub usługi, ale złej opinii w swoim środowisku. Warto więc dbać o posiadanych klientów, którzy swoimi zakupami decydują o sile i istnieniu marki. Według danych ekspertów z zakresu marketingu, jeden stały klient …